söndag 10 maj 2009

Ny vecka

Imorrn är det ny vecka. Jag har följt Nikkis blogg http://bonies.blogg.se/ och jag tänker försöka ta med mig mycket av hennes tankar och få till en bra vecka! Försöka sparka ut tankar som styr mig alldeles för mycket och försöka få in 4 måltider varje dag!

Imorrn ska jag även till läkaren och få en ny bedömning av mitt knä. Jag hoppas verkligen att jag får ett vettigt svar och allra helst ett svar som säger att jag kan börja träna förfullt igen inom en snar framtid! Det är så trist och energikrävande att gå runt och ha ont och inte kunna göra det man vill.

Nu ska jag sova. Är tidig uppstigning imorrn och iväg till skolan.

Natti!

1 kommentar:

  1. Styrkekra å du kan!!!

    Kan jag så klarar även du det! Sakta men säkert och oj vad mycke bättre jag mår av att äta var 3dje timma!!

    kram

    SvaraRadera