torsdag 21 maj 2009

Sol och plugg

Hej på er alla!

Idag är första dagen som jag mår helt ok! Har ätit både frukost och mellanmål och jag mår bra! Ok, magen är lite orolig, men jämfört med hur det varit så är det bra enligt mig. Den hindrar mig inte från att äta längre iaf! Därför blir det riktig mat idag. Lunchen uteblir eftersom jag sov riktigt länge och det blev någon form av lunchfrukost och mellanmål på det. Till middag tänkte jag göra rotsaksstrips i ugn och fläskfilé och till det blir det gorgonszolasås och babyspenat!

Försöker se det som hänt som en positiv vändning för mig. Jag har under tisdagen och onsdagen varit rejält hungrig, vilket jag inte varit sen jag vet inte när. Jag känner mig också peppad att ge järnet i både träning och matväg nu! Ska nästa vecka träffa min tränare och gå igenom sommarens träningsprogram och redan på måndag ska jag träffa en sjukgymnast så jag så fort som möjligt kan få ordning på knäet.

Men mitt i detta har jag även tentor, och dem ska jag fortsätta plugga till nu! Rasten är slut, hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar