tisdag 19 maj 2009

Nyopererad

Det är något jag aldrig mer vill gå igenom. Fy vad dåligt jag mådde innan jag sövdes och än värre när jag vaknade. Ångest och panik, hyperventilerade och slutade andas och höll på så ca. 1 h....massa apparater som tjöt hela tiden. Nej, aldrig mer. Har heller inte sovit så mycket inatt. Har vaknat i panik och hyperventilerat.

Nu på morgonen försökte jag äta frukost och kämpar nu järnet för att inte hamna över toan. Det är INTE äsen som tar över, jag mår fortfarande dåligt från igår. Var dessutom "dum" och tog bort det övre bandaget eftersom det kändes som om det rann från opsåret, och vad såg jag?? Jo, kompresserna är genomblödda och jag måste iväg och få det bytt. Blä och urk....

I övrigt spenderar jag mycket tid på soffan. Sover och kollar tv mest. Ska försöka plugga idag, tentorna närmar sig med stormsteg :S

Nej, soffan nu så jag får behålla filmjölken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar