lördag 30 maj 2009

Upp och ned

Så är mitt liv, och misstänker att jag inte är ensam. Har äntligen kommit igång med träningen och kört 2 tuffa pass idag, totalt 3 h! Känns helt ok. Vad som inte känns ok är att jag nu på kvällen har ätit massa chokladpudding, men i övrigt har jag ätit helt ok idag. Ska bli bättre imorrn.

Imorrn är tanken 1 h styrketräning kring lunch, sen är det box 1 h 15 min på kvällen. Hoppas på att få en bra sparringpartner och köra skiten ur mig!

På måndag får jag känna efter lite hur kroppen känns, men siktar på 2 h cykel i ganska tufft tempo, sen har jag även rehabträning.

Resten av veckan får bli som den blir då jag har två tentor samt 90 mil bilresa.

Nu ska jag sova!

1 kommentar:

  1. åhh, jag är också sjuuukt missnöjd med min kropp:( vad väger du? åh, tack så mkt:D

    SvaraRadera